Monday, May 25, 2015

Fail PPB Individu

FAIL PPB INDIVIDU

Sebenarnya tengah menyediakan slide untuk taklimat dengan guru-guru VOTEK dan Sains di Sekolah saya untuk Fail PPB dan Sistem Pemarkahan Bersepadu yang rakan-rakan guru dok pening sekarang ni. Tapi malam ni sempat siapkan untuk isi kandungan Fail PPB je. Sisten Pemarkahan Bersepadu saya kongsikan di entri yang lain bila dah siap nanti.

Sebelum ni dah isi Fail PPB ni mengikut skop yang telah dibekalkan oleh Kementeria, empat hari saya isi masa nak isi fail ni. Tapi bila bincangan dengan Pengetua, Pengetua minta ubah seperti mana yang dia kehendak. Kita ikut jelah....sebab Pengetua yang bagi markah penilaian nanti. So..apa yang saya nak kongsikan di sini tak semestinya sama untuk sekolah rakan-rakan guru yang lain. Tapi saya harap ia sedikit membantu rakan-rakan guru. Baca seterusnya....

Sedikit Softcopy untuk kegunaan Rakan Guru.

37 comments:

  1. Terima kasih kerana sudi share info fail PPB. Segala info yang diberi tampak lebih mudah dari taklimat yang saya ikuti baru-baru ini.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas kemurahan hati tuan...semoga diberkati Allah...

    ReplyDelete
  3. Sangat membantu. Terima kasih byk2..

    ReplyDelete
  4. Cikgu es, u might not remember me, u used to teach me physics when I was in form 5 (2005) at Kolej Haji Bujang. Just like u, I am now a teacher too. hahahah! anyway, Thank you for sharing this!

    ReplyDelete
  5. tq... kerana berkongi maklumat...

    ReplyDelete
  6. Tq so much cikgu. Jasamu dikenang. Sgt2 membantu. Sy mohon utk dikongsi bersama rakan2 sejawat ye?

    ReplyDelete
  7. assalam cikgu esmadi, terima kasih kerana sudi berkongsi tentang fail ppb, saya mohon share agar dapat saya berkongsi di sekolah tempat saya bekerja. terima kasih cikgu.

    ReplyDelete
  8. assalam cikgu esmadi, terima kasih kerana sudi berkongsi tentang fail ppb, saya mohon share agar dapat saya berkongsi di sekolah tempat saya bekerja. terima kasih cikgu.

    ReplyDelete
  9. Thanks for sharing cikgu. Sangat bermanfaat.

    ReplyDelete
  10. Thanks for sharing cikgu. Sangat bermanfaat.

    ReplyDelete
  11. Thanks for sharing cikgu. Sangat bermanfaat.

    ReplyDelete
  12. TERIMA KASIH BANYAK TUAN SEMOGA ALLAH MEMBALAS JASA TUAN..

    ReplyDelete
  13. Terima kasih atas perkongsian ilmu. Saya sangat mengagumi cikgu2 yang hebat seperti cikgu. MasyaAllah!

    ReplyDelete
  14. Terima kasih atas perkongsian ilmu. Saya sangat mengagumi cikgu2 yang hebat seperti cikgu. MasyaAllah!

    ReplyDelete
  15. Terima kasih atas perkongsian bahan. Sangat-sangat membantu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...